Sunt mulţi cei care astăzi văd doar partea goală a paharului celor 150 de zile de guvernare Ponta.
Asta şi din vina noastră. Pentru că nu comunicăm suficient, pentru că ne lăsăm atât de uşor pradă fumigenelor pedeliste şi uităm că avem nevoie şi de un marketing solid.
Ca atare, lumea nu află că de exemplu, în cele 150 de zile de guvernare, Ponta şi echipa sa au reîntregit pensiile şi salariile oamenilor, că au luat o serie de măsuri de relaxare fiscală pentru cei care angajează tineri, că au băgat plata TVA la încasare.
Că s-au redeschis spitalele închise de Boc şi MRU, că s-a oprit jaful de la Hidroelectrica.
Au amuţit deodată şi ştirile legate de auditurile comandate în ministere şi care au scos la iveală nişte jafuri fără precedent.
Că şi în agricultură s-au luat măsuri de susţinere a celor afectaţi de seceta fără precedent şi în acelaşi timp de extindere a ariei agricole acoperită de irigaţii.
Toate acestea sunt lăsate în spate de lipsa comunicării eficiente. Şi li se oferă astfel pedeliştilor să iasă şi să comenteze în voie că nu s-a făcut nimic.
USL, ne trezim şi noi?
Asa e! Trebuie promovate cat mai bine realizarile guvernului.
@Blogatu pai da, asta astept si de la tine
bre, da’ ce bine o ducem si nu ne dam seama! multumim din inima partidului