Cele mai eficiente metode de promovare a unui site de afaceri

Exista un noian de documentatie online despre cum se poate promova un site, motiv pentru care multi oameni de afaceri sunt derutati, nestiind ce anume sa aleaga dintre toate aceste metode care promit o mare vizibilitate pe net, solutii miraculoase in aparenta, care sustin ca pot sa urce rapid un site foarte sus in topul cautarilor facute de utilizatori pe principalele motoare de interogare.

Untitled 6

Promovare prin blogging, Linkedin, continut video online, FaceBook, Instagram, email marketing, optimizare SEO, content marketing, prin cele mai mari servicii locale de de listare ori cu ajutorul comunicatelor de presa.

Oare ce sa alegi dintre acestea? Sau mai bine sa le folosesti pe toate? Grea problema, nu-i asa?

Promovarea unui site nu se poate face prin metode magice

Din nefericire, nu exista o metoda imbatabila care sa iti garanteze 100% ca daca o vei folosi o sa te pozitioneze instant in Top 3 pe Google, de exemplu, deoarece ascensiunea aceasta depinde de foarte multi factori SEO, in continua modificare, de care este obligatoriu ca sa tii seama.

Mai inainte de a porni pe drumul spinos al obtinerii unei vizibilitati sporite a site-ului tau in mediul virtual, ar fi bine ca sa raspunzi la un set minimal de intrebari care suna cam asa:

1) Ce resurse de timp si bani sunt dispus ca sa aloc pentru promovarea website-ului meu?

2) Care sunt cele mai bune metode care functioneaza pentru mine, in raport de bugetul pe care il am si de intervalul de timp in care imi doresc ca sa obtin rezultate vizibile?

3) Pot implementa singur aceste resurse sau este mai bine ca sa apelez la o firma ce ofera servicii de promovare site pe baza de abonament ori punctual, per proiect?

Daca nu esti in masura ca sa raspunzi detaliat la ele înseamna ca ai nevoie de a solicita ajutor de la specialistii in promovare online.

Cele mai bune metode de promovare web

Dupa o clasificare succinta, metodele ce conduc la o vizibilitate sporita se impart in:

– metode de promovare online ce genereaza rezultate rapide;
– metode de promovare online cu rezultate pe termen mediu si lung.

  1. Metodele ce conduc la rezultate imediate sunt acelea ce aduc mai mult trafic general, dar nu sunt orientate neaparat spre un segment de public tinta.

Cele mai cunoscute si utilizate dintre ele sunt in continuare:

– Publicitatea platita pe Google Adwords;
– Publicitate platita pe alte site-uri/bloguri a caror audienta este foarte mare sau este compusa din public corespunzator nisei tale de activitate.

  1. Metode promotionale care conduc la rezultate pe termen mediu si lung:

– Distribuirea de continut care aduce valoare userilor atat pe site-ul propriu, cat si prin publicarea acestora pe alte site-uri si bloguri, de regula de pe aceeasi nisa sau de pe nise complementare;

– Campanii SEO complexe, desfasurate dupa anumite cuvinte cheie, precum si luandu-se in considerare o multime de alti factori ce pot influenta in particular vizibilitatea unui anume site. Ele se efectueaza obligatoriu de catre agentii specializate ce ofera servicii digitale de optimizare site-uri, nu se pot realiza personal de catre proprietarul unui website, deoarece necesita un volum foarte mare de cunostinte teoretice de ultima ora, experienta practica si, de cele mai multe ori, de lucrul in echipa al mai multor specialisti in optimizarea web.

– Folosirea retelelor sociale pentru cresterea notorietatii site-ului respectiv (mai ales Facebook si Instagram).

In perioada actuala, cand mediul virtual incepe sa fie suprasaturat de afaceri online, cand pe nisa dvs. de activitate sunt o multime de alti jucatori care va fac o concurenta acerba, nu mai puteti face fata de unul singur provocarilor ce apar continuu, asa incat este mai intelept ca sa apelati la o firma de specialitate pentru a va promova afacerea, deoarece, in conditiile in care nu aveti vizibilitate mare, mai precis nu va situati pe prima jumatate a primei pagini Google (locurile 1-5), daca nu aveti notorietate pe Facebook si Instagram, traficul pe site-ul vostru va avea de suferit, userii vizati nu vor putea afla de dvs., conversiile nu vor fi foarte numeroase, automat nici vanzarile de produse si/sau servicii, iar profitul obținut va fi scazut, riscand chiar sa dati faliment cu business-ul online pe care il desfasurati.

Asadar, a aloca un buget pentru promovare online, apeland la specialistii dintr-o firma cu notorietate in domeniu, nu mai este in perioada actuala un moft, ci un lucru absolut necesar.

Daca veti cauta cu atentie pe internet o sa gasiti pachete de servicii de promovare site cu plata lunara, accesibile ca pret, oferite de agentii cu notorietate in domeniu, pe care cu siguranta vi le puteti permite.

Ganditi-va la banii dati pe aceste servicii de promovare in mediul online ca la o investitie pe termen mediu si lung pe care, daca o veti face, o sa va aduca un profit frumos si o sa va permita ca sa va consolidati puternic pozitia de afaceri pe nisa in care activati.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *