Anunţul acesta circulă cu mare succes pe mailuri:
“Stare tehnică:
Are probleme cu alimentarea, o mica defecţiune la mecanismul de direcţie, ca nu tine linia dreapta, si merge cam înfrânată. Cutia de viteze e blocata in marşarier. Este înmatriculată in Europa, cu numere provizorii, se mai poate circula cu ea maxim o luna.
Istoric:
Este fabricata acum 2000 de ani, sub licenţă romana. A fost avariata in repetate rânduri. Prima data a fost condusa de nişte ciobani, dar au mai călărit-o si alţii. A fost reparata numai cu piese second hand, aduse de pe la turci. O perioada a fost condusa bine de nişte nemţi, Carol I si Ferdinand, dar apoi a încăput iarăşi pe mana unor idioţi care au băgat-o prin toate gropile.
Exteriorul a fost vopsit in 1989, dar interiorul este încă plin de rugină. A mai avut câteva reparaţii capitale, in 1600, 1859 si 1918, dar a mai si pierdut o parte din piese.
Combinaţii:
Predau leasingul, mai sunt de plata la ea câteva zeci de rate FMI. Accept si variante de schimb cu o tara similara din Africa , oricât de mica ar fi dar sa funcţioneze.
De ce o vând:
Sincer sa fiu, o vând ca m-a lăsat in drum si nu mă pricep la ea. Plus ca îmi consumă cam mult, si ca s-o repar mă costa cât nu face. Oricum, eu n-am permis de conducere pentru categoria asta de ţară, aşa ca sa o conducă cine s-o pricepe. Dacă nu o vrea nimeni, o dezmembrez si o vând pe bucăţi. E păcat de ea, vă spun. Sper să o ia cineva care ştie să o aprecieze.”