TU CÂT DE MULT TE IMPLICI ÎN CAMPANIA TA SEO?

SEO nu este genul de serviciu pe care clientul să-l plătească și apoi să se bucure de el, fără nici un alt fel de efort. Antreprenorii care vor să ajungă pe primele poziții în Google trebuie să aibă în vedere că o campanie SEO necesită răbdare și, cel mai important, implicare de ambele părți. Oricât de buni ar fi experții SEO, munca lor nu-și va putea atinge adevărata valoare dacă antreprenorul nu este un jucător de echipă.

Asta cu atât mai mult cu cât în SEO nu există o rețetă de succes sigură. Strategia, tehnicile și modul de lucru se adaptează în funcție de fiecare campanie în parte și de felul în care Google își optimizează algoritmii de indexare și clasificare a informației.

În orice campanie SEO, există două detalii foarte importante, care fac diferența și care rămân la latitudinea clientului:

  1. Bugetul campaniei

Direcția unei campanii SEO va fi dată, întotdeauna, de bugetul alocat de client. Tendința majorității este să încerce să obțină rezultate imediate și de calitate, cu costuri cât mai mici. În cazul serviciilor de optimizare SEO, discuția este cu atât mai delicată cu cât beneficiile unei astfel de campanii se văd în timp, ceea ce înseamnă că investiția clientului nu va avea un profit palpabil din primele săptămâni sau chiar luni.

În ciuda acestui fapt, clientul trebuie să fie tot timpul conștient că un buget mic se traduce prin rezultate mai slabe și mai costisitoare, din punct de vedere al timpului. Rezultatele procesului de Link-Building, precum și cantitatea și calitatea content-ului scris sunt influențate direct de costurile campaniei.

Dincolo de cuvintele cheie, Google traduce valoarea unui text prin: structură, idei clare și bine organizate, relevanța informațiilor în raport cu subiectul abordat și principalele cuvinte cheie. Așadar, un conținut de calitate necesită mai mult decât reciclarea altor texte existente deja în online.

Atât cercetarea făcută pentru fiecare text în parte, cât și abilitățile de scriere și optimizare a conținutului, pe care le posedă fiecare content writer, se reflectă în experiență, know-how și ore de muncă. Ceea ce necesită, bineînțeles, costuri pe măsură.

  1. Importanța Business Profile-ului

Un element de nuanță, care face diferența în orice campanie este înțelegerea, de către experții SEO, a business-ului clientului. De la particularitățile specifice, până la sectorul de piață în care activează și concurența cu care se confruntă – toate sunt detalii esențiale în construirea strategiei pentru campania SEO care urmează să fie implementată.

În altă ordine de idei, este nevoie de deschidere din partea clientului, pentru a împărtăși cu agenția de SEO câteva inside-uri care să contureze un profil al business-ului cât mai clar și realist.

De cealaltă parte, și agenția de SEO trebuie să conducă și să gestioneze discuțiile în direcția corectă. Dincolo de expertiza tehnică, trebuie să dea dovadă de empatie și să-i arate clientului noi perspective de business. Adresarea întrebărilor potrivite și efectuarea unei analize exacte pot deschide, întotdeauna, noi orizonturi.

Cu alte cuvinte: implicarea clientului depinde, într-o anumită măsură, și de stimulii veniți din partea agenției de SEO cu care lucrează. Așadar, ar fi bine ca antreprenorii care vor să ajungă pe primele poziții în Google să lucreze cu agenții care știu cum să-și pună amprenta asupra business-ului lor.

Pentru a vă face o idee mai clară despre ce presupune o campanie SEO, din punct de vedere al implicării clientului și a agenției, verificați oferta de servicii de pe admarks.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

:D :) :( :o 8) :eek: ;-( :grin: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: O:) :-| :-* :-(( :poke: :love: :tired: :emotion: :party: :clown: :worried: X( :p