Nicuşor Dan sau cum nu s-a lăsat poporul păcălit de un nou Gog

Bun..după o campanie electorală extrem de agresivă, minunea aşteptată de Nicuşor Dan nu s-a întâmplat. Sau poate da?

Omul a ales o campanie electorală dusă mai mult pe o nişă nu foarte exploatată: onlineul: bannere, tweeturi, mailuri, facebook invadat. Acesta a fost principalul lui target. Bine, să nu credeţi că a omis şi offlineul. Mărturie vă pot sta oamenii agasaţi în parcuri, pe străzi, care au ajuns să îi compare pe susţinătorii lui Nicuşor cu martorii unei secte.

Nu ştim încă câţi bani a cheltuit el pe această campanie. Omul ne ia de proşti şi ne spune că totul a venit benevol. Şi clipurile pe youtube, şi meshurile uriaşe de la Obor.

550806_4126898419510_1554685080_n

Cum la fel de gratis a fost şi susţinerea necondiţionată a unui grup de bloggeri şi “personalităţi” care vedeau în Culae salvatorul Bucureştiului.

Bun..acum să revenim la nişte cifre: la depunerea candidaturii, Nicuşor Dan a depus în favoarea sa liste cu 53.000 de semnături. Dacă este să ne uităm la cifrele parţiale de până acum, avem aşa:

– număr total de alegători în Bucureşti: 1.805.296

– prezenţă la vot Bucureşti: 44,26%

– număr de voturi în Bucureşti: 799024

– scor electoral Nicuşor Dan: rotunjim toate estimările la 7%. ies 55932 voturi pentru el.

Aşadar, pentru una din cele mai agresive şi porceşti campanii ale ultimilor ani, geniul neînţeles a reuşit să mai adune 3000 de voturi. cât înseamnă astea în bani, nu vom şti niciodată. Ce putem ştii de aici este că asta este la momentul actual puterea onlineului românesc. Şi cam atâta reuşesc să adune împreună somităţi precum: Manafu, Tolontan, Ruxandra Predescu, Iaru, Claudiu Crăciun, Liviu Mihaiu şi o mare de actoraşi de mâna a doua.

9 thoughts on “Nicuşor Dan sau cum nu s-a lăsat poporul păcălit de un nou Gog”

  1. serios, asta numesti tu campanie agresiva?

    ditamai capatanile celorlalti candidati pe toate blocurile si cutiile postale doldora de surprizele lor ti-au parut mai discrete?

  2. Te-ai simțit agasat deoarece a fost singurul care a facut o campanie online completă. Restul au facut campanie online parțiale (aproape deloc) astfel că la-i văzut mai mult pe Dan Daniel Nicușor.

    Offline s-a “afișat” mai puțin. Mash-urile cât magazinul Unirea a celorlați contracandidați au fost multe. Nu mai spun de cutiile poștale care erau pline de politicieni.

    Campania offline a lui Nicușor a fost făcută cu pasiune de către voluntari care credeau în el de aceea i-a simțit lumea mai agasanți. În USA voluntarii din staff-ul unui candidat suna oamenii, vin acasa la ei, le impart pliante, brosuri, vin peste oameni la muncă, la mall, doctor, peste tot ca să își promoveze candidatul.

    Nu suntem noi românii obișnuiți cu campanii politice adevărate.

    Eu nu am nici o afinitate cu Nicușor, sunt din Constanța dar locuiesc în București și am fost atent ce s-a întâmplat cu campania electorală.

    1. @andrei asta am si recunoscut..m-a agasat campania lui online, dar mai mult m-a agasat alura lui de mironosita. iti recunosc cu mana pe inima, ma bucur ca nu intra nici macar in Consiliul General

  3. minunată ideea cu Gog, nu ăla al lui Papini, pentru pişcotari :)) ))
    excelent surprinsă esenţa problemei în cuvântul mironisiţă. Mai toţi hipsterii au ceva de mironisiţă deghizată în panteră/panter ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *