Să citim:
“Janos, Istvan, Ildiko, Eniko, Andras şi Şandor, ca să nu îi menţionăm pe toţi, zeci şi zeci de mii de oameni care rămân cu gura căscată atunci când îşi caută numele pe rafturi”
Despre ce e vorba: Coca Cola realizează o campanie de marketing deosebită, în care numele companiei de pe sticlă este înlocuit cu cele mai populare 150 de nume de români, nume luate, după cum a confirmat şi compania, de la Ministerul de Interne, Evidenţa Populaţiei.
Aştept cu nerăbdare ca Tokes să ne reclame la UE pentru discriminare etnică. Între timp, mă bucur de sticla personalizată cu numele meu )
Auzi Iancule dar…de cand Ionut este cel mai popular nume si ca atare merita pus pe sticla de Cola ???? 8)
@marian este unul din cele 150 de nume foarte des intalnite la noi. Ca si al tau, de altfel
Noua campanie Coca-Cola: de la garduri, pe sticle. =)) ))))))))))))))
@nevermind sa stii ca la asta m-am gandit si eu ))
Pai si de ce n-ai pus MARIAN pe sticla respectiva ? 8)
@marian pai pentru ca am fost egoist si vroiam neaparat sticla cu numele meu )
Auzi marian…daca nici numele Ionut nu mai este popular…atunci numele ce apare in cea mai mare parte pe sticle (MCstyle,Torrida,Tita,Lora,Vendeta)…Pace!!