Maghiarii din Ardeal cer autonomia sticlei de Coca Cola

Să citim:

“Janos, Istvan, Ildiko, Eniko, Andras şi Şandor, ca să nu îi menţionăm pe toţi, zeci şi zeci de mii de oameni care rămân cu gura căscată atunci când îşi caută numele pe rafturi”

Despre ce e vorba: Coca Cola realizează o campanie de marketing deosebită, în care numele companiei de pe sticlă este înlocuit cu cele mai populare 150 de nume de români, nume luate, după cum a confirmat şi compania, de la Ministerul de Interne, Evidenţa Populaţiei.

Aştept cu nerăbdare ca Tokes să ne reclame la UE pentru discriminare etnică. Între timp, mă bucur de sticla personalizată cu numele meu :)) )

cocacolaionut

7 thoughts on “Maghiarii din Ardeal cer autonomia sticlei de Coca Cola”

  1. Auzi Iancule dar…de cand Ionut este cel mai popular nume si ca atare merita pus pe sticla de Cola ???? 8)

  2. Auzi marian…daca nici numele Ionut nu mai este popular…atunci numele ce apare in cea mai mare parte pe sticle (MCstyle,Torrida,Tita,Lora,Vendeta)…Pace!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *