Alege puterea SEO pentru control total asupra marketing-ului online!

Produsele din categoria SEO au devenit bestseller în ultimii 10 ani în România, deoarece tot mai multe firme au preferat să se mute în mediul online. Și pe perioda de pandemie cerințele au fost mari în ceea ce privește serviciile SEO.

Optimizarea motoarelor de căutare este procesul de optimizare a paginilor web și a conținutului acestora pentru a fi ușor de descoperit de către utilizatorii care caută termeni relevanți pentru site-ul tău web. Termenul SEO descrie, de asemenea, procesul de facilitare a paginilor web pentru software-ul de indexare a motoarelor de căutare, cunoscut sub numele de „crawler”, pentru a găși, scana și indexa site-ul tău. Folosind servicii de optimizare SEO Google un magazin online, sau pagină unei firme beneficiază enorm comparativ cu alte site-uri care nu folosesc servicii SEO.

Este important să rețineți că Google este responsabil pentru majoritatea traficului de motoare de căutare din lume. Acest lucru poate varia de la o industrie la altă, dar este probabil că Google să fie jucătorul dominant în rezultatele căutării în care ar dori să apară afacerea sau site-ul tău, dar cele mai bune practici prezentate în acest articol te vor ajută să va poziționezi site-ul și conținutul sau să se claseze și în alte motoare de căutare.

Deci, cum determina Google ce pagini să revină că răspuns la ceea ce caută oamenii? Cum obțîi tot acest trafic valoros pe site-ul tău?

Algoritmul Google este extrem de complex, dar la un nivel ridicat:

-Google caută pagini care conțîn informațîi relevante de înalta calitate relevante pentru interogarea cautatorului.

-Algoritmul Google determina relevanță „accesând cu crawlere” (sau citind) conținutul site-ului tău web și evaluând (algoritmic) dacă acel conținut este relevant pentru ceea ce caută o persoană, pe baza cuvintelor cheie pe care le conține și a altor factori (cunoscuți că „semnale de clasare”) .

-Google determina „calitatea” prin mai multe mijloace, dar profilul de link al unui site – numărul și calitatea altor site-uri web care leagă o pagină și un site în ansamblu – este printre cele mai importante.

Din ce în ce mai mult, semnale de clasificare suplimentare sunt evaluate de algoritmul Google pentru a determina unde se va clasa un site, cum ar fi:

-Cum interacționează oamenii cu un site, dacă găsesc informațiile de care au nevoie și rămân pe site, sau „revin” la pagină de căutare și fac click pe un alt link sau ignoră doar înregistrarea ta în rezultatele căutării și niciodată click-through;

-Viteză de încărcare a site-ului și compatibilitatea cu dispozitivele mobile;

-Cât de mult conținut unic are un site comparativ cu conținut „subțire” sau duplicat, de valoare mică.

Există sute de factori de clasificare pe care algoritmul Google îi ia în considerare că răspuns la căutări, iar Google își actualizează și perfecționează constant procesul pentru a se asigura că oferă cea mai bună experiență posibilă pentru utilizator.

Primul pas în optimizarea motorului de căutare este să determini pentru ce optimizezi de fapt site-ul. Această înseamnă identificarea termenilor pe care îi caută oamenii, cunoscuți și că „cuvinte cheie”, pentru care dorești că site-ul tău web să fie clasificat în motoarele de căutare precum Google.

Există mai mulți factori cheie care trebuie luați în considerare la stabilirea cuvintelor cheie pe care dorești să apară pentru a fi vizitate pe site-ul tău:

 -Volumul căutărilor – primul factor de luat în considerare este numărul de persoane care caută de fapt un cuvânt cheie dat. Cu cât sunt mai mulți oameni care caută un cuvânt cheie, cu atât este mai mare publicul potențial pe care trebuie să-l atingi. În schimb, dacă nimeni nu caută un cuvânt cheie, nu există un public disponibil pentru a găși conținutul tău prin căutare.

-Relevanță – Un termen poate fi căutat frecvent, dar asta nu înseamnă neapărat că este relevant pentru potențialii clienți. Relevanță cuvintelor cheie sau conexiunea dintre conținutul unui site și interogarea de căutare a utilizatorului este un semnal crucial de clasare.

-Concurență – Cuvintele cheie cu volum de căutare mai mare pot genera cantități semnificative de trafic, dar concurență pentru poziționarea premium în paginile cu rezultatele motorului de căutare poate fi intensă.

Serviciul SEO magazin online poate aduce schimbări majore în timp rapid, fără o investiție foarte mare!

2 thoughts on “Alege puterea SEO pentru control total asupra marketing-ului online!”

  1. Bine ca SEO nu indica si adresa dumitale Iancule caci , intr-o asemenea situatie , parca vad c -ai fi nevoit fie sa-ti inlocuiesti termopanele zilnic fie…sa te muti pur si simplu , pe Dealul Patriarhiei mai aproape d e IPF Daniel , nu de alta dar acolo , paza este stricta nu ca la tine in cartier . 😎

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *