4 sfaturi pentru un antrenament mai performant

Cu toţii ştim persoană aceea care e motivată, îşi doreşte să meargă la sala, vrea rezultate rapide, începe să se antreneze haotic la fiecare aparat şi să lucreze fără vreun sens grupele musculare. Nu vrei să fii acea persoană, iar cel mai bun mod prin care să eviţi acest comportament este să fii informat.
Înainte de a începe să te antrenezi mai serios este important să înţelegi cum funcţionează corpul tău, să înţelegi principiile din spatele unui antrenament, grupele musculare, exerciţiile specifice, precum şi modul în care acestea se execută corect. De asemenea, trebuie să începi să te informezi mai mult cu privire la ceea ce înseamnă o alimentaţie sănătoasă.
Aşadar, primul aspect pe care trebuie să-l ai în vedere este informarea. Va dura ceva timp până vei familiariza cu toţi termenii, însă vei descoperi tot mai multe lucruri interesante, vei înţelege cum poţi slabi fără să pierzi din masă musculară sau cum are loc hipertrofia (creşterea masei musculare).
E important să înţelegi că trebuie să te informezi constant, să citeşti şi să aprofundezi temele ce ţin de sănătate, sport şi alimentaţie. Te asigur că vei găsi o lume fascinantă şi cu timpul, va deveni o parte semnificativă din stilul tău de viaţă.
În continuare, îţi voi prezenţa câteva sfaturi pentru că atunci când îţi doreşti un antrenament performant să ai parte de rezultatul mult dorit. Haide să vedem care sunt cele mai importante aspecte de care trebuie să ţii cont:

1.   Fii sigur că te-ai odihnit
Voi începe cu acest detaliu fiindcă este cel mai important şi dacă vei fi odihnit atunci ai toate şansele că antrenamentul pe care îl vei desfăşura să fie unul foarte bun. Recomandat este să dormi cel puţin 8 ore, să ai un program constant de odihnă, iar corpul să nu cunoască dezechilibre din acest punct de vedere.
Trebuie să înţelegi că dacă nu te vei odihni corespunzător nu vei putea, sub nici o formă, să dai randamentul dorit în sala de forţă.

2.    Nu sări peste mese
Aici mă refer inclusiv la micul-dejun. Această este una dintre cele mai importante mese şi, din păcate, una pe care multe dintre persoane o neglijează. Încearcă să fii mai organizat, să fii disciplinat şi să ai în planul alimentar un număr de cel puţin 3 mese şi 2 gustări.
Dacă vei consideră că este mult prea greu să îţi prepari micul-dejun sau ceva pentru pauză de masă de la serviciu, atunci îţi ofer un pont: pregăteşte-le cu o seară înainte!

3.   Asigură-te că ai energia necesară
Foarte multe dintre persoanele care îşi doresc să meargă la sala se lovesc de un sentiment de oboseală, lipsa energiei sau alte stări asemănătoare. E ceva firesc, mai ales dacă vrei să mergi la sala după o zi în care ai lucrat.
Şi totuşi, ce faci într-o astfel de situaţie?
Ai grijă că din alimentaţia ta să nu lipsească suplimentele nutritive. E necesar să asiguri corpului tău aportul optim de nutrienţi (proteine, carbohidraţi, lipide, minerale, vitamine) şi apă.
Unul dintre cele mai bune produse pentru a-ţi asigura energie înaintea antrenamentului este X PLODE HARDCORE. Acesta este un complex de aminoacizi ce-ţi încarcă musculatura cu energia necesară şi îţi stimulează puterea de antrenare. Se recomandă a fi consumat cu 30 minute înaintea antrenamentelor.

4.    Stabileşte un program la sală
Nu în ultimul rând, trebuie să ştii ce vei face chiar dinainte de a ajunge în sala de antrenament. Va trebui să îţi structurezi un program de antrenament săptămânal, în care să împărţi grupele musculare, exerciţiile pe care le vei face, repetările etc., astfel încât să te asiguri că muşchii se vor odihni, vor lucra eficient iar rezultatele, în cele din urmă, nu vor întârzia să apară.
Acestea sunt câteva din sfaturile principale ce te vor ajută să ai parte de un antrenament performant!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

:D :) :( :o 8) :eek: ;-( :grin: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: O:) :-| :-* :-(( :poke: :love: :tired: :emotion: :party: :clown: :worried: X( :p